Helgen v.35

Iförrgår: Lördags hmm, gjorde typ ingenting tror ja ? haha, kommer inte på nått speciellt vi gjorde. Var i alla fall i Motala hos älsklingen.
Vi cyklade en sväng till Ica Maxi. O sebbe hade min cykel. O så klart så tar han sönder däcket ;) O han lagade det! Fast cykeln blev cp. =P Får se hur det går med den cykeln, haha.
 
Igår: Ztoffes syster dotter Ebba fyllde 9 år, så vi var där i fikade lite =) Sen var vi hemma en stund, Ztoffe & Sebbe möblerade om lite i datarummet, blev fint tycker jag =)
Sen tänkte vi kolla på en film som vi trodde skulle va bra, en komedi från 2004 eller nått, låter ju bra va? =P
Men nejnej, usch, den va inge bra. Så vi somnade nångång. 
Men sen kl 23.15 vaknade jag, o det var ju tur, för då  var det ju scrubs! Och efter det somnade jag =)

Idag: Ztoffe åkte till Kumla för några timmar sen, för att köra halkbanan, hoppas han har det kul där borta =)
O jag själv funderar på att åka in till Motala igen o träna, om jag hinner? För kl 5 ska ju jag på teorilektion med Johanna! Kommer nog bli kul! Tack för att du fick med mig! Jag måste ju ta tag i dehär nu! =P
Efter teorin åker jag hem o ringer pälsk <3

Imorgon:
Inte en jävla aning :O :S
I övermorgon: Vet inte  =(
Dagens musik: Within Temptation blev dä att ja satte på =)
Dagens klädsel: Hm =/
Rekommendera en låt: Apollo Brothers - One Of Us ( Barcera Vs. Roland Kenzo Remix)
På tv: Vet inte, ska nog inte sätta mig där!
Vad vill du göra just nu? Vara hos min Ztoffe <3
Vad har du ätit idag? Två mackor med Oboy hemma hos babyy <3 Hinns nog äta mer innan dagen slut ;)
Vad händer nästa helg? Slappar med älsk ;) Festa på fredag! Chapel Hill ^^
Hur mår du just nu? Good.
Senaste program du såg på: Scrubs
Vad var det senaste du sa? " lycka till, hejjdå" till Ztoffe
Vad gör du mer vid datorn förutom dehär? Mumsar i mig det sista ur Dillchips-påsen =)
Vad ska du göra nu? Jag vill att pappa ska ta ner lådan med lite grejer från vinden.
Ska se vad jag har för grejjer och skriva upp, o se vad som mer behövs =)
Annars vet jag inte :S Åka in till motala och träna vid kvart i 1? Hinner jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0