Dan före dopparedan..

Idag fick jag en skön sovmorgon :) Vid 11 tog jag bussen in till Vadstena, och 12.30 åkte pappa och jag in till Mjölby! Vi hämtade Anna på stationen. Sen skulle vi till de där köpcentrumet i Mjölby, och jäklar va bilar de var! Vi fick åka omkring en bra stund innan vi fick parkeringsplats! Vi behövde handla lite på systemet. En rom till Ztoffe och lite cider till mig själv :) massa kö där med. När det var fixat åkte vi ut till Max. (Vi ville testa de eftersom vi har mc donalds & Burger king här hemma) :) och Max fick godkänt av mig! Lökringarna va riktigt knapriga o goda :)

Sen åkte vi hem till mamma :) och då var vi sugna på kaffe! Sen satt vi bara i söffa och snacka skit en stund. Anna och jag körde en omgång yatsy. Jag vann ^^ O jäklar va ja skrek till när jag fick yatsy :D haha.
Innan jag tog bussen hem till Motala igen så hann vi ta en julskinke-smörgås och julmust :)

Och nu ligger jag här i sängen och måste sova.. Ztoffe har somnat för längesen. Jag har haft massor att göra här hemma hela kvällen. Men nu tror jag allt är klart! :) imorrn åker jag till Vadstena vid 9.

GOD JUL mina vänner ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0