Jag ser de snöar..

..jag ser de snöar.. det var väl roligt, hurraa :)
Ja, nu snöar de, men de blir bara till blask :( Vi måste ju bara få snö som stannar kvar över jul, vi behöver lite julkänsla, eller hur?!
Om en stund sen kommer Anna ❤hit :) vi ska göra i ordning oss och greja inför kvällens festligheter :) sen hoppas jag att vi hinner över till Ida ❤ innan vi drar till Linda, men känner på mig att det här kommer bli stressigt som vanligt ;P har inte riktigt 100% bestämt vad jag ska ha på mig. Men tror de är bäst att jag går och börjar sminka mig nu, så kan ja se lite med kläder sen :) får se om de blir nån klatschig ögonskugga eller om de blir min neutrala favorit brun/guld skimmriga. De återstår att se...

Trevlig lördag på er ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0