Skönt med helg!

Ja, fredagskvällar är väl bara för härliga! Gött att slippa sätta alarmet ikväll och få sova ut imorrn :)

Idag blev de jobb till 16.30, så ja hann lagom med 16.40 bussen in till Motala. Skulle egentligen mött Anna och fixat lite på stan men hon hann inte sen visst :( menmen, fick görat själv dåh :) gick till systemet och köpte massa gott. Blir lite blandat imorrn. Rosa pantern, cider & grogg. De brukar oftast va jag och vinet men nu ska ja lyxa tillet lite :)

Efter jag köpt de gick jag till Intersport där ja hängt undan en jacka. Stod där och veeela ett jävla tag, men fick lite hjälp sen, så till slut blev de iafl att ja köpte den! De blev en svart varm parkasjacka. Ja vet, tråkig färg, men de funkar till allt då! :) till mina rosa & turkosa termobraller, och till alla möjliga färgglada mössor & vantar :) de blir nog bra. Men fasen va tjock man känner sig när man har vinterjacka, men de är väl så :)

Nu ligger jag i sängen och har lite ont i huvvet/ håret :P Har nämligen satt i sånna där permanentspolar.. Så de får jag stå ut med inatt! Vill man va fin, får man lida pin! :) Så får se hur de blir imorrn :) Nu ska jag försöka läsa några sidor ur bingo rimers bok - en flickfotografs bekännelse, som jag lånat av Linda som jag har hört är lite rolig :)

Ha en skön helg! Gonatt på er! Kramar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0