Hej gott folk!

Trodde inte de skulle bli nått jobb idag, men visst, vid 8 ringde de! Jobbade till 16 :)
O h**vete va de ser ut här hemma asså, ja mår inget bra när de blir såhär. Så nu när ja kom hem har jag hunnit plocka iordning lite iafl.. så att hallen ser liiite inbjudande ut iafl. Massa disk är de med, o 90% av de är ztoffes.
Så att, får se om jag kan stå ut tills ztoffe hinner diska, eller om ja inte kan låta blit. ^^

Har jobbat hela veckan, o då blir de lätt så rörigt här hemma :)
Men då har ja lite o göra i helgen :)



Vill ge lite tips till er med platt o tråkigt hår, som behöver volym :)

När jag vill piffa upp håret lite så använder jag den här.. de är ju en vanlig gammal krustång, o den funkar okej, fast den är lite sönder.. ;)
Sen krusar du längst in vid hårbotten, typ såhär..



jag vet, de är inte så snyggt när man ser krusningen, men ibland känner jag, hellre att de syns än att håret är platt o tråkigt! :)
På bilden ser håret väldigt risigt ut men jag hade nog inte kammat ut de ordentliget ;P
men ni ser på ett ungefär hur de blir..



Blir nog att önska sig en sån här volymtång i julklapp då :)
Den lila är ju snyggast! :)





I veckan nu köpte jag en ny foundation, den till höger är en gammal som jag haft hemma, som ja började använda nu ett tag, o ja började gilla den så mkt! Men nu när jag ska köpa nu så finns den inte kvar :((
Så ja köpte en som troligvis är liknande.. o den känns väl okej tror ja :)
inte så täckande men, den är precis lagom o ha när ja jobbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0