Helgen

Tänkte att jag skulle hinna blogga lite på rasten, men de får bli ett litet kortis-inlägg :)

I fredags blev de jobb till halv tre, sen hem och börja göra iordning mig. Men dricka kunde jag inte göra, för Ztoffe tvingade mig att skjutsa honom och sebbe och en till, till deras personalfest vid typ bilprovningen. De var bara att bita ihop och görat :P (jag kör jättesällan bil, och dom få gångerna kör ja mammas och pappas Volvo, som jag känner mig ganska trygg med. Ztoffe han nu köpt en vinterbil, Volvo 740, o jag skäms som faan i att åka i den ^^ haha. Men vet ni vad, jag lyckades bra!! Och jag var så stolt när ja kom hem och hade skjutsat dom, de gick så bra hela vägen hem :) o parkeringen blev pöööörfekt :)

Så när jag kom hem kunde jag börja dricka och göra klart de sista och sen begav jag mig hem till Linda :) där var Malin o Lina med. Vi snacka skit och spelade de traditionella "med andra ord" hehe vi kör alltid de :) men de brukar få igång oss rätt bra :)
Runt 21-22 så åkte vi hem till Malins granne, och pratade med lite folk :) vet i fasen va klockan var när vi drog ner till stan. Men väl inne på Harrys hade vi så trevligt :) har för mig att vi dansa rätt mkt :) och så träffa vi Bingo Rimer, o fulla som vi var så tvekade inte Lina och jag med att vi ville ta bilder med honom :) vet inte vart bilderna hamna? Men Linda va snabb med sin mobil och fick några bilder med :) lägger in dom senare sen.

Nu måste jag sluta, ska in till alla goa barn och äta mat nu :)
Ha en bra dag nu! Puss & kram Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0