Kvälls/mobil inlägg..

Ja nu var de bestämt. På torsdag nästa vecka ska jag, Linda, Malin och hennes kusin Cilla åka till Ullared :) Det var ett par år sen jag var där, så de ska bli kul :) Hoppas på att det inte är aaaaaallt för knök-fullt med folk då!

Idag blev de en hel dags jobbande. På bussen hem när ja kolla mobilen så hade jag fått ett sms av Anna som ville umgåsas lite, skulle varit jättetrevligt, men ja behövde "greja hemma" som ja brukar säga, alltså: diskning, städning osv. Och så är de så himla skönt att komma hem efter en lång dag. I lugn och ro, utan stress o tjat ;)

Har också hunnit med några avsnitt av "skilda världar". För nu har avsnitten från andra säsongen kommit ut. Ztoffe hatar när ja ska hålla på med mina gamla serier, men ja tycker de är så kul :) ja stänger in mig i sovrummet, så, så speciellt störande kan ja ju inte va :)

Imorrn bitti måste ja kolla på julkalendern! Så ja hänger med om vad barnen pratar om ;)
Vet inte vad den skulle handla om?
Men de återstår att se :)
En julkalender som ja kommer ihåg som var så bra, var ju "mysteriet på greveholm" :) men den var inte riktigt riktad mot förskolebarn, utan lite äldre barn. De har ju varit lite olika från år till år.

Nu ska ja släcka, och mysa ner mig i sängen och kolla på kvällsöppet om ja inte hinner somna innan dess!

Puss & Godnatt <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0