Onsdag!

Jahopp, då var de sista november och imorrn är de 1 december..
Ganska mysigt endå, men jag gillar inte de här regnet som är nu :( på jobbet är vi ju ute ganska mycket, vilket är bra, men ibland inte så jäkla kul :(
snart får de gärna bli liiiite kallare och komma lite mysig snö :) så man får lite julkänsla :)

Jobbat ganska mycket den här månaden så jag har inte hunnit göra allt för mycket eller hunnit/orkar träffa mina fina vänner som jag egentligen velat :(
Men ja hoppas ni förstår. <3

Nu är de snart dags att bege sig inåt Junibacken för lite frukost :) (sitter just nu i personalrummets soffa) idag blir de gröt, härligt, mums :)

Ha en bra dag! Puss & kram Liza ❤

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0