Set fire to the rain





Lägenheten precis över oss är till salu nu. Himla fint & fräscht han har de där uppe.
Hoppas de flyttar dit nån vettig! :) Kolla här...
http://objekt.fastighetsbyran.se/Templates/Pages/ObjectImages.aspx?source=hemnet&ObjektGID=OBJ3070_1159515776

Idag när vi vakna så kolla vi på Baksmällan 2 & åt frukost, mysmys :)
Sen har vi bara grejat här hemma. Jag gjorde en bra deal med ztoffe (enligt mig),
o han gjorde´t så gärna. Allt för att slippa den där j*vla disken ;P Om jag tog all disken så skulle han damma, damsuga o moppa golven.
Så, så blev de :)
Nu ikväll har vi ätit ryggbiff med klyftpotatios & grönpepparsås. 
O jag har kollat på Så mycket bättre, ztoffe var med en stund o kolla men sen gick han in i sovrummet o kollade på polisskolan. O nu har han typ somnat där inne tror ja ^^ 


Nu ska ja nog titta på den nyaste
Irene Huss (-I skydd av skuggorna).
om ja orkar, innan ja somnar :)

Imorrn ska de bli skönt att få sova ut lite med. 
O så blir de att tvätta o grejja här hemma.
O sen iväg o handla inför veckan, som vanligt :)

Måndag: Jobb-8-16













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0