Onsdag 1/2-12

Idag fick jag mig en lagom sovmorgon.. Satte kl på 6.30 och låg o snooza till 8! Haha usch, men de var så himla skönt i sängen juue! :) sen åkte jag bussen 9.15 till Vadstena, för kl 10 skulle jag börja jobba. Blev en riktigt kortisdag idag, sluta 13.30 ^^ Så hann lagom bra till bussen som gick 13.40.


Väl inne i Motala möter jag upp Anna :) vi går o kikar lite på stan och sen bestämmer vi oss för att käka mat nånstans, och vi valde Chill Out. Jag köpte mig en kycklingsallad, de va mums! Och Anna åt nått smarrigt kött med klyftpotatis o bea-sås. Efter ett par timmar där gick vi en liten sväng på stan igen. Och en kort stund därefter blev vi lite fikasugna :) och då valde vi Ströget. Där träffa vi tre fina tjejer, idagumman, jossan & lina. Så när dom skulle hemåt så tog vi deras platser. Anna köpte sig en vanilla sky och jag tog en latte :) o så lyxa vi tillet med en liiiiten spännande chokladkaka ;) Sen 18.40 tog vi våra stadsbussar (303an) & (305an) hemåt ;)


O nu ligger jag här och ska försöka sova strax, ska upp lite innan 6 imorrn o jobba 7.30 - 13!
Nu måste jag gå o tjata lite på ztoffen som har somnat på soffan ❤
Gooonatt på er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0