Hej alla glada!

I måndags började jag jobba igen efter jul/nyårs-ledigheten. Jag gillar verkligen mitt jobb, men endå känns de lite jobbigt dagen innan man ska börja jobba igen. Men det blev en lugn start som tur är, 11.15-16 med lagom med barn.

I går tisdag var jag ledig (eller egentligen arb.lös) men de var så skönt så, gick upp skapligt och åt frukost och kolla på vakna med the voice, o kollade på film. Sen gick jag faktiskt och sola, tyckte jag var värd de^^ trivs inte med att va blek! Sen kom ja hem och diskade. Sen fick jag rycket att jag ville träna. Hemma alltså. Så jag har gjort ett litet träningsprogram som tränar lår och rumpa! :) tanken är ju att jag ska köra de varje dag, men idag får jag se, har lite träningsvärk så får se. Får väl hitta på nått litet träningsprogram åt en annan muskelgrupp idag..
Måste försöka få tid/ork åt snabba promenader med!

Idag kanske de blir att träffa Anna en liten stund efter jobbet! ❤

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0