Måndag..

Ja, idag har jag jobbat några timmar.. o de kändes bra :) Imorrn har ja inget, men på ons tors fre jobbar ja..

Förra veckan blev väldigt lugn, ztoffe jobbade men jag var ledig. Jag hade egentligen sååå mycket tid att hitta på saker, men inget blev gjort :S
Men när de väl blir helg o ledigheten snart är slut så får ja rycket att göra massa saker, aja.

Men faan, nu raka ja trycka nanstans sa jag inte kan skriva !!! O jag kommer inte ihag hur man f[r fram de! HJAaalp! haha...

I lordags blev de snabba ryck. Vid kvart over 1 gick jag in o laste en blogg o dar fick jag se att det var handbollsmatch VHF/MHK*damerna, i sportallen i motala halv 2, mina gamla handbollskompisar. Som tur var fick jag med mig Ida.. men de var faktiskt riktigt kul, o jag tanker forsoka ga pa fler matcher! :)

O pa sondagen foljde jag med ida till sporthallen, da var det innebandy DM.. o det var ocksa trevligt, synd bara att man inte kanner igen en enda...^^
ne nu ger ja mig.. maste fixa dehar!...

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0