Ny vecka, nya tag..

I fredags jobba jag till kl 15.00 och tog bussen hem så jag var hemma vid 16.15. Vid 17 kom mamma hem till mig och gjorde iordning sig, för vid 18 skulle hon bli hämtad av nån och så skulle dom vidare till nån personalfest.
När hon åkt blev de och plocka iordning allt från veckan, så de såg skapligt ut iafl :) och så hann jag med lite träning!
Sen kom Ztoffe hem efter sin träning och då åkte vi till mc donalds, sen vidare hem och kolla på the voice, efter de var de nån film men den somna Ztoffe ifrån och ja somnade strax därefter ;)

I lördags vakna ja vid 11. Kl 12.15 tog vi (Anna&ja) bussen till Vadstena, vi hoppa av vid fyrkanten o gick in o beställde en pommestalltik med blandad sås :)
Sen upptäckte vi att dom stängt fyrkantskiosken :( så vi gick vidare till alexanders och uträdde vårat ärende.
Vid 14.00 var de dags för handbollsmatch för damlaget, så de kolla vi på :) o de måste vi göra om snart igen :)
Sen åkte vi hem med bussen 16.30.
Sen på kvällen blev de myskväll med Ztoffe <3

Söndagen bestod av sovmorgon, städning, tvättning och matlagning, hanns inte med mycke mer.

Idag jobbar jag 7.45-16.. Sen ska jag hem och träna/sola och äta nått gott :)

Kramar ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0