Toorsdaaah

Idag blev jag väckt 10.30 av mamma som ringde och fråga om jag ville komma och äta på lasarettet strax innan 12. Så det gjorde jag :) O efter maten gick vi en liten promenad innan mamma skulle in o jobba igen.
När jag kom hem kollade jag på alla tre delar/avsnitt av kronjuvelerna, så jag låg i soffan 3 timmar. Bra film, ganska speciell, både lite kul och sorglig.

Vid 17 skulle jag vara klar och redo, för då skulle vi till Ztoffes föräldrar och äta mat :) dom som inte hade varit där i jul va där :) trevligt! Men oj va barnen har vuxit! och sen vid 20 åkte vi typ hem. Kollade på the voice och myste lite! :)

Och nu ligger jag här i sängen och pillar med telefonen och lyssnar på spotify :) I bakgrunden har ja på Mission Impossible 2 som går på 4an på TVn. Ztoffe har slocknat för längesen, Plutten då.. Helt slut. Men skönt för honom att vi har sovmorgon några dagar nu :)

Känns nästan som fredakväll, bara för att det är röd dag imorrn o Ztoffe är ledig :)

Ha nu en Trevlig helg! Det ska jag försöka ha. Kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0