Tredje december tvåtusentolv

Idag blev de en lång skön sovmorgon till halv 11, men ville ju egentligen inte sova bort halva dan :( Men, kanske lika bra att passa på när man kan :) Sen var det bara att ta tag i disken och plocka i ordning som vanligt, (sånt man måste göra när man är ledig/arbetslös)
Eller ja, måste o måste vet ja inte. Men jag vill ha ordning påt, inte massa grejer överallt el massa jobbig disk. Usch!

Vid 14 åkte ja till stan och mötte upp Anna :) Vi tänkte äta på ströget, men där var de fullt med folk :( så de blev till slut att vi gick till Med eller Utan. Där fick vi iafl plats :) Anna åt natchotallrik och jag tog en skagenbaguette :) sen satt vi där ett par timmar och snacka skit. ^^

Nu ikväll har jag hunnit kolla på både Agnetas nyårskarameller & Filip&Fredriks årskrönika på tvplay. MEN, precis nyss la datorn bara av, palla inte mer, den ba dog! !! Får ta o dammsuga den regält nåndag.

Undra va man ska hitta på imorrn? Vill ju göra nått vettigt av ledigheten! =/
Vill inte att dagarna ska gå så fort :(

Aja, Nu ska jag försöka sova och sen inte sova för länge imorrn :)
Kram & Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0