Sista november!

Uschaaalingen va dålig jag är på att skriva här! Jag vill ju, men har inte så mycket kul att dela med mig av.

Livet rullar på och jobbar som vanligt..

Lite mysigt att de är december imorrn och att de närmar sig jul :) Idag efter jobbet när ja kom hem gick ja upp på vinden och hämta ner "jul-lådan" :)
Så nu hänger mina älskade stjärnor i köksfönstret och sovrummet :)
I vardagsrummet har ja en tråkig halvful ståendes stjärna i fönstret, men den får duga, den lyser rätt okej endå :)
Så lite julmys har de allt blivit.. De enda tråkiga nu är ju kyyylan! Yyysch!
Fast då kommer ju alla mysiga vinterjackor och mössor och halsdukar fram :)

Nu ska Ztoffe och jag strax sätta oss och kolla på X-factor.

Ha nu en jättebra helg alla ni som läser, KRAM ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0