Fjärde September


Som vanligt (när jag väl skriver här) så är de nu länge sen jag skrev här. För nu har jag fått liiiiite sug på/ och känner att jag behöver skriva av mig.
Sommaren gick fort.. jobbade den mesta tiden.
Förutom v 29, då vi åkte till Kroatien ❤ och v 32 då jag spenderade några dagar med mamma hos syrran i Stockholm.

Så nu är jobbet igång igen som vikarie. Och behövs, de gör man :)
Lite jobbigt att man inte kan se så mycket framåt, med tider och så. Men så är livet mitt, är ju van vid de. Man får ju va glad att man överhuvudtaget har jobb.

I helgen var jag med mamma och pappa i Linköping. Hade i några månader funderat och velat fram&tillbaka ett tag och då bestämde ja mig - Ja köpte mig en vit Ipad Retina 😊 så nu är de superlätt och lite roligare att blogga :)

Skulle egentligen följt med Ztoffe och tränat idag men jag känner mig inte helt 100. Ont/trött i huvet och nästan lite illamående. - jag vill iiiinte bli sjuk :(

Så nu - ska ja mysa ner mig i soffan och kolla vidare på säsong 4 av Skilda världar ^^
Ha de bra så hörs vi snart ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0