Hehe..

Skäms nästan över mitt förra inlägg, hehe, men de var så jag kände då.
Idag är jag på lite bättre humör :) jobbar 7-13.30 på en småbarnavdelning och 13.30-16 på mitt fasta ställe där de är 4-6 åringar.

I torsdags åkte mamma och jag till Stockholm och hälsade på kära syster :). Första dagen var mamma och jag på stan tills Anna sluta jobba och sen på kvällen var vi på dirty dancing.

fredan åkte vi till kista centrum, väldigt stort och jag kände mig så vilsen ^^ blev lite köp på Gina och sen hittade jag New yorker :) så blev lite köp där med, men tyvärr hann jag inte färdigt :( för vi hade bråttom, vi skulle med tunnelbanan till Alvik, o där skulle vi hämta min kusin Alice på fritids och sen vidare o hämta kusin Vilhelm på hans förskola. Sen gick vi hem till min moster Sara och stannade där hela kvällen :) mat, vin, sång och alfapet spelande. Träffar inte mina släktingar i Stockholm allt för ofta, så de var trevligt :)

Och svich så varde lördag, då bestämde vi oss för att ta de lite lugnt hemma.. Sen kom morbror Klas på lite kaffe och en stund efter kom morbror Björn, ja är man i Stockholm är de lika bra att träffa alla man kan :) hann med en tur på stan innan tåget och jag hittade mina vinröda converse jag har letat efter :) köpte även ett par turkosa till Malin med :) Vid 18.30 gick tåget hemåt. Så Anna vinkade av oss vid tåget.
Dagarna går för snabbt när man har roligt :(
Hoppas på att kunna åka dit igen snart! :)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0