Tisdaaag

Dumma blogg-app! :( Jag kan fortfarande inte blogga från mobilen. Därav så dåligt med bloggande! Har ju lite bilder som ja vill lägga upp men inte orkar nu.. för allt är på mobilen.

Nu har ja börjat jobba igen efter 4 v "ledigt", inge vidare sommarväder :( Aja men lika bra att komma tillbaka till verkligheten igen. Visst är de skönt med ledigt, men som bäst mår ja nästan när ja jobbar och gör nytta och tjänar pengar, o då blir helgerna så värdefulla :)

Min sista helg på semesten så åkte mamma och jag till stockholm igen och hälsa på syster.. med både kollande på pride-parad och Gröna Lund - Sommarkrysset :)
En himla trevlig helg :)
Pride-paraden var riktigt mäktig alltså, nästan lite "studenflak" aktigt, med massa dunkande musik :)
Och roligt/härligt folk :)
Här är en låt som ja hörde på flera av flaken.. som får mig att tänka på den helgen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0