Fre 10/2

Ja då var denna jobbvecka också avklarad :) har jobbat mån, tis, ons, tors, fre,
varav två dagar till halv 7. Så det har bara varit att åka hem efter jobbet och kanske tränat lite och grejat hemma (disk,plockaiordning) och tatt det lungt o laddad inför nästa dag.
Så imorrn ska de bli sååå skönt att få lite sovmorgon! Den här veckan har jag inte varit helt 100 =/ varit rosslig i halsen några dagar nu, och känt att jag blir trött o illamående lätt. Men nu känns de rätt bra iafl när jag varit hemma och slappat ett tag :)
Ikväll ska vi kolla på The Voice.. o så blir de nog att käka nått från rimini idag, orkar inte laga nån mat.

Imorrn lördag vet ja inte vad vi ska hitta på, men blir la som vanligt städ&fix och handla mat till kommande vecka. Och försöka att njuta av att det faktiskt är lördag :) På kvällen hoppas jag på god mat och kolla på melodifestivalen :)
Och på söndag är de ju tvättdag som vanligt, och ztoffe gör massa matlådor.. så de är inte så mycket annat planerat.
Men funderar på att gå o kolla på handbollsmatchen i vadstena (damerna) på söndagskvällen, men får se, bror på om jag få med mig nån.. ah, får se hur de blir med de.

Ha nu en riktigt skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0