Hej alla glada :)

Kände för att skriva lite kort här :) Livet rullar på som vanligt, med jobb o så.

I helgen festa vi tillet lite. Började här hemma och vid 6 kom Macke och Pia. sen satt vi här ett tag, och vid 8 halv 9 gick vi hem till Mikaela och Louise, mkt trevliga tjejer! O där träffa jag en väldigt söt liten hund, o jag är så stolt över mig själv ^^ ni som känner mig vet att jag är en tönt när de gäller hundar, (är väldigt hundrädd) men Disa, som hunden heter, låg så snällt där borta på soffkanten :) + att jag var lite salongsberusad ;) perfekt. Bra träning.

Halv 11 började vi gå mot Toffe som hade "födelsedagsfest" så träffa lite kul folk där. Lite senare gick några av folket ut. Men jag och några stannade. Blev lite kortspel och skitsnack :) vid 4 gick jag och Ztoffe hem, kändes vääääldigt långt hem. Och somnade som en stock gjorde jag med.

Veckan nu består av jobb i vanligt schema, förutom fredagen då jag kommer jobba ett regält pass 6.15-17.
Sen vet jag inte vad helgen som kommer har att erbjuda? :/ de återstår att se. Ha de nu så bra allihop.. ❤

En bild på Pia&mig och supersöta Disa :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0