Söndag!

Jaaa, nu är de söndag igen och jag håller på o tvättar & grejjar som vanligt! Och kände för att skriva av mig lite :) Händer inte allt för mycke i livet nu. I veckorna jobbar ja mina tider. O sen är hemma och grejar. Har inte lust med så mycket annat heller. Guu va tråkig ja känner mig.

Men igår va Anna och jag på handboll i Vadstena :) Först var de damerna som spela, och dom vann med 26-10. Sen spelade herrarna också, och det blev en riktig nagelbitare ;P I första halvlek var de väldigt jämt hela tiden. Men i andra halvlek låg Vadstena under med 2-3 mål nästan hela tiden , O i sista sekundrarna gjorde Vadstena 17-17! :)

Efter handbollstittandet åkte vi hem till Motala igen, ja skjutsa hem Anna och sen åkte jag hem till mig och fixxa till mig lite. Gick till Idagumman (som bor i huset bredvid;) en stund och prata lite. Sen skjutsa Ida mig till Anna! Tack snälla gumman för skjutsen! :) <3

Hos Anna va Bizipp & gänget med, vi snacka skit, lyssna på musik och spela spel! Mycket trevlig kväll! :) Men framåt halv 12, 12 börja ja bli trötter o ville hem. Snäll baby jag har som orka komma o hämta mig <3

Ja de va min lördag de! :) Hoppas ni andra har haft en jättebra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0