Hej alla glada!

Hoppas ni har en bra helg! :) Just nu är jag i Vadstena hos mamma och pappa. Syrran är här över helgen, för hon ska på möhippa idag :) en barndomsvän till henne i vadstena ska gifta sig nästa helg :) så dom åkte för en stund sen för att överraska henne! Ikväll skulle dom på harrys, så ser ni några möhippor där så kanske de är dom ;) får se om jag går ner till stan en stund och hälsar på dom. Ska blir kul att höra hur dagen varit idag sen :)

Så nu är de bara mamma och jag här hemma och snart ska vi gå ner till stan här i Vadstena. Mamma ville gå på konstrundan, så ja får väl offra mig att följa med henne :) kanske blir kul? :) kanske hittar nån fin konst :)

Barndomsrum & Håååårmunk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0