städa, städa varje fredaa...

Morsning korsning! Jag har precis varit nere med tvätten.. ja hoppas hinna med att hänga uppet innan jag gå o möter annis <3 Vi måste ner på stan.. vi ska till systemet, apoteket och östenssons ;)

Idag har ztoffe och ja bara varit hemma och städat och slappat. O jämt när jag städar så tänker jag på den här melodin som pippi långstrump sjunger -
" Städa, städa varje freedag, å så varje jul, de tycker jag är kuul..
(oftast är de ju inte kul o städa) menmen ;)
Skrev ut de på twitter o då fick ja svar från syrran som skrev vidare på sången ;P
"..aldrig mörda på en lördag, för de verkar skumt, de tycker jag är dumt" =)
Här har ni den ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0