Jag är arg :(

Åker hemifrån 09.55 för jag ska med bussen 10.15 till Vadstena och jobba. Börja reagera när de gått 15 över tiden.. Tänker, aja, tur att jag inte har så bråttom, börjar inte förens 11.30. Men kändes ändå vääääldigt knepigt. För jag har inte tid att vänta till nästa buss, då kommer jag att komma försent! Tar modet och ringer Östgötatrafiken och berättar som de är, hon ber mig vänta, o så ringer hon upp chauffören, jag hör hela deras samtal. Han säger Nee jag är i Vadstena nu och jag åkte när jag skulle, 10.15, de gick på flera folk.

Men va faan? Ingen jäkla 612 har jag sett till?!
Nu när jag sitter här i min frustration och tänker så minns jag att de kom en buss som de stod nått konstigt nummer och så på.. Typ 205 Haninge eller nått liknande, o så gick de på lite folk men inga ja kände igen. Men en kille gick inte på, han ska säkert med Vadstena bussen tänker ja.
Faan, ska jag behöva gå fram och fråga, ska den här bussen till Vadstena? Ja tydligen..
För nu sitter jag här och väntar på nästa buss som går 11.15 men då kommer jag försent, så jag fått ringa jobbet. Som tur är så löser de sig. Men glad är jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0