Måndag

Ny vecka, nya tag. Haft en bra helg, men den gick alldeless för fort tyvärr..
Lördagen bestod av massa måsten, och sen på kvällen åkte vi till Carro & Patte i Charlottenborg, där vi var lite folk, typ 15 pers. Vi var nere i deras lokal, där de fanns "en bar", biljard och pilkastning mm. Himla trevligt! Men blev en ganska lugnt kväll, så alla drog vid 00.00.. o då ville ztoffe, macke & Pia vidare till stan.. men de kände inte jag för, så som tur var kunde sebbe skjutsa dom till stan o sen mig hem :) Så jag var hemma vid 00.30, skönt :) ztoffe kom hem runt 4 tror j. han hade ju nyckel! men endå så ringer han på dörrklockan som en galning, o skrämmer livet av mig! Unge alltså!
O på söndagen var det bara att rycka upp sig och inte känna efter så mycket hur man mådde, för jag var tvungen att gå ner med två tvättar.. ja o sen va helgen sluttt :(
JobbDagen har varit ganska intensiv, så hoppas på en bättre dag imorrn :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och snart kolla på Kvällsöppet, som idag handlar om LCHF dieten, och Katrin Zytomeriska är med i studion o hon är ofta väldigt kul att lyssna på :)
Sen mååååste jag sova, så ja orkar upp, för 6.30 går bussen!

Har blivit förälskad i en låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0