Måndagen

Hade en intensiv eftermiddag idag på jobbet, vet inte om det var jag som var extra känslig eller va de var. Men har fått tjata ihjäl mig idag. Är så trött på min egna röst. Orkar inte gå in på detaljer fast jag igentligen skulle vilja de, men ni som har barn eller jobbar med barn vet hur de kan va i ibland ;)

Aja det var riktigt skönt att komma hem iafl :)
Jag har diskat, lagt in tvätten som hängt på torkställningen, plockat, tränat, varit hos Ida en stund, duschat och sen ätit :) så de känns rätt okej :)

Imorgon ska jag vara på vitsippan och jobba 9-16, kanske nyttigt med lite miljöombyte. nä men de ska blir kul, va ett tag sen jag var där nu :)

Nu måste vi sova lite, så vi orkar med morgondagen :)
Här får ni en bild på min kvällsmat idag, möms! :) sov gott ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0