Goodnight!

Idag har de varit en skön dag :) men ganska seg.. Jobba 10-18.30.

Efter jobbet gick jag hem till mamma och pappa för där bjöds de på mat :) Min kusin Erik kom och åt med. Han har bott hos mormor i några dagar nu. Han är här (i Vadstena) och går intensivkursen för att ta körkort :) i Stockholm där han bor är de så lång väntetid, så de va väldigt smart att åka ner hit och görat! :) så vi får se hur de går mä dä :)

19.40 tog jag bussen hem, och gick sedan hem från stan. När jag kom hem plocka jag ihop Annas grejer hon lämnat här (kamera och vinboxen) och gick upp till våran "halvvägs-mötesplats" lasarettsparkeringen :) så vi möttes där och satt där en timme typ o snacka.
Sen var de bara att gå hem o duscha och göra alla andra "göra-kvälls-bestyr"..

Stackars baby har skadat sig i handen på jobbet :(
Han har skurit sig regält tydligen :/ och hade fått sy 6-7 st. Som (tur?) är var de vänsterhanden. Så att.. nu blir de sjukskrivning 7-10 dar för hans del!

Nu måste jag försöka sova! :) nattinatti ❤

(Här får ni en bild från i måndags när jag stod och vänta på bussen i trååkvädret..)

Trackback
RSS 2.0