Freeeedag..

Sitter och har lite rast nu. Idag är vi bara vikarier som jobbar. Och de blev inte så mkt barn, så de kommer bli en riktigt mysdag med barnen :) Dom andra gick precis ut i fina vårvädret, och jag sitter här i personalrummet och vilar mig lite, o dricker lite kaffe. Eftersom jag fick ett regält pass idag 6.15 - 17 så ska jag ha två raster.

Vet inte vad som händer ikväll o i helgen?! =/
Men tror jag ska lyxa tillet med några glas rött vin ikväll kanske.
Ja gillar ju rött vin, men de är inget jag väljer när jag ska visstas bland massa folk och ska ut o va med på kort o grejer.. Hahah
Jag blir så röd om läpparna o allra helst tänderna! Ser för jävligt ut. :)

Ne nu förstår ni ska ja strax ut till barna ute på gården.
Ha en bra dag nu, de ska jag ha :)
Pussss & kraam 🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0