Helgen!

På lördagen va ja i Vadstena nästan hela dan. Va på stan och åt på Skutan med mamma.
Vid 18 åkte ja hem och funderade ut vad ja skulle göra mä kvällen. Ztoffe va hos Sebbe. De blev så att ja tog med mig Holmgren och åkte till maxi och handla, sen åkte vi hem till mig och tog oss några glas vin och kolla/lyssnade på massa gamla låtar/videor på youtube :) vid midnatt gick vi ner till stan och kolla läget. Det var 7gr ute då! :/ ysch! La mig i sängen 02.30.

Så idag när ja vakna va ja rätt seg. Men ett glas oboy på de så känns de snart lite bättre :) vid 13 åkte ja till Vadstena igen, för syrran skulle åka hem idag. Så bäst att passa på när hon väl är här :) Vi åt mat och prata lite. Och strax efter 15 så skjutsa ja in Anna till bussen i Motala. Sen blev de att åka hem :) så nu dom närmsta timmarna har jag kollat på senaste avsnittet av Lyxfällan och X Factor som började ikväll, blir nog kul att följa de programmet :)

Nu tänkte ja snart försöka sova! Gonatt ❤💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0