Torsdag

Blev inget jobb idag, men de gjorde inte så mycke, för när ja vakna vid 8 mådde ja inte så bra, kände mig astrött i huvve :( åt frukost och kollade på tv till 9. Sen va ja tvungen att lägga mig på soffan och vila. Så ja somnade några timmar.

När ja såg att kl va 12.30 fick ja rycket att nu jäklar måste ja gå upp! Tänker INTE förstöra hela dan.

Fixade lite lunch. Ris & kassler med sparris och beanaisesås in i ugnen :)
Medans ja åt kollade ja på en film, en dansk deckare "den som dräper" tror ja den hette.

Sen kom ja på mig själv, att när jag bara går hemma så går jag och småäter massa.. Fy mig! Så ja tvinga ut mig själv på långpromenad. På med kläder och fram med iphonen&lurarna så ska dehär nog gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0