24 September 07

image16
Helgen:
I fredags va det harrys! Ztoffe & jag började dricka lite hemma, sen gick vi vidare till Rimini för där skulle vi träffa Macke & Amanda. Sen skulle vi vidare till nån fest. "Tjejfest", ja tänkte, shit hur ska dehär gå. (Ska jag ha min  pojkvän bland bara massa tjejer, men det gick ju bra, tror ja ?) aja det gick helt okej. Var på Ekön nånstans. Vet inte vad klockan var när vi gick därifrån =S Nån beställde 2 taxi, för det regnade. Tog ett jävla tag innan taxin kom. Så till slut var det bara jag, ztoffe, macke och amanda kvar, o alla andra tjejerna hade gått ;P O dumt av oss så hoppade jag o ztoffe in i en taxi och macke o Amanda i den andra,  fy faan va klumpiga vi är ;P Kunde la satt oss i samma taxi, så hade det ju blivit lite billigare!!!! Menmen ;P Väl framme vid harrys, ja..  Ztoffe och macke försvann, så jag stod i kön med Johanna hugo vet ja. Aja sen var ja inne iafl =) Dansa galet med Malin & Ida. Trevlig kväll. Fram till 2-3 var kvällen lyckad =) , ..............

Lördagsmorgonen var ingen hitt =| Haha smink i hela ansiktet kändes det som, kl 9 lyckades jag iafl ta mig till badrummet o tvätta av mig o sen gå på toa. Ztoffe han sov som en stock. Gick o la mig igen. Vaknade igen, o då var ztoffe med vaken, ( trodde kl var nått vi 11) men den var typ 3 =O SHIT. hehe.
Ztoffe och jag gick till stan o hämtade min cykel... gick till östenssons o köpte lite gott till kvällen. Vet inte vad som  hände sen? somnade vi tidigt eller? =P

Aja, söndag....  skulle köpa hårfärg till löshåret, o ville till mc donalds o köpa milkshake, o så blev det! Tog bilen dit. Sen när vi kom hem ville Sebbe åka o träna, så Ztoffe & jag följde med honom dit., sen hem igen.
O vad skulle vi hitta på nu? Jo, vi tog bilen o lämnade tillbaks två filmer som vi hade lånat av deras bror.
Sen var vi hemma igen, kl 9 skulle vi se på film, Den var helt okej, men sen somna älskling =( så bytte jag till tv400 för där var det ju Idol som jag missade i fredags!

Imorse, ztoffe hade satt mobilen på väckning typ tjugo i 6. Öshösh, Han var trött stackarn, <3

Idag har jag jobbat 8.00-11.45 sen nu har jag varit hemma en stund... ska nu jobba 13.00-14.30.
Efter det ska jag hem en snabbis o kl 17.00 ska jag vara på körskolan.
18.55 går bussen till motala, äääälsking <3

ÄLSKAR MIN ZTOFFE, MEST AV ALLT <3

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0