6 sepember 2007

Iförrgår (Tisdags): Jobbade på Saltkråkan mellan 12.00-16.00
Igår (Ondags): Var på trafikskolan en sväng för att göra första lektionstestet. Det gick jättebra tycker jag =)
Idag: Ska jobba 11.45-14.00 på Junibacken =) Sen efter det ska jag in till motala och träffa syrran, och kanske äta på Hugos. Sen hoppas jag att Ztoffe ringer =)
Imorgon: Fredag =) Festa hoppas ja!
I övermorgon: Bakis =/ =P hehe. Näe vet inte vad som händer. Va med älsk <3
Dagens musik: Jag sköter inte musiken ;P Ztoffe satt just på Roxette - Sleeping in my car =P
Rekommendera en låt: Nightwish - Amarth
Vad vill du göra just nu? Pussas^^
Vad har du ätit idag?
 Macka & Oboy
Vad händer nästa helg?
??
Hur mår du just nu?
Bara fint
Senaste program du såg på: Idol 2007
Vad var det senaste du sa? Får inte jag min tandborste?
Vad gör du mer vid datorn förutom dehär? Inget mer.
Vad ska du göra nu? Borsta tänderna =P

Idag tog älsklingen körkort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0