Lördag 8

Heh, ja.. Jag reagerar liiite lite för hårt. Men, =/ =(  ja blir lessen?!  
Du är lite fööör överdriven, de borde du se själv.
plz respect me.
Igår var vi ute o körde lite Ztoffe & Jag, sen hämtade vi Sebbe som hade tränat bandy. sen körde vi nånstans ;P 
Sen tyckte Sebbe & jag att vi skulle till Willys , för vi ville ha chips =) Så Ztoffe släppte av oss där, han ville inte följa med in ?? =P... sen när sebbe & jag kom ut så var inte Ztoffe kvar... haha, så vi väntade en stund.. sen kom han ;P Körde nånstans igen. Sen åkte vi bort till Dynudden.. för där hade sebbe hört att det var fest.
blablabla.. jjaja lite kul va de ;P
Sen när vi var hemma så tror jag att jag bara slockna, var så trött!

Just nu jobbar Ztoffe, så jag åkte hem en stund.
O nu vill jag ha mat! Lax&potatis! mums.!
haaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0