Onsdag!

image19


Skönt att börja sent nån dag, börjar 11.45.
Hinner äta hemma i lugn och ro, inte stressa ett skit. Skönt.
Jobbar till 16.00 på Junibacken, den avdelningen som känns bäst.
Många härliga barn, som jag har lärt mig känna nu. Och endel jäkla bra arbetskamrater =) 
Sen blir det att åka till älsklingen vid 6, o det är förbannat skönt de,
känna att jag har dig i min närhet <3



Mkt att göra fast endå inte. Måste ju till körskolan med ju! När ska jag hinna de? =/



image18Hittade en bild på mig, där jag kan se nån likhet mellan mig och min syster! Jag kollade bara lite fort, o då tyckte jag att det var Anna.
              image20
     
                                                 Anna & Daniel!


Kommentarer
Postat av: bardan

Ni har alltid varit lika ^^. hihi

2007-09-26 @ 20:22:30
URL: http://saagoliik.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0