Söndagen den 9:e!

Igår (Lördag) : Ztoffe jobbade några timmar, så jag åkte hem en stund. Sen vid 6 kom Ztoffe&Sebbe och hämtade mig =) Sen åkte vi hem till motala och åt lite mat. Senare kl 9 var det dags för film. Ztoffe var ju bara tvungen att se den eftersom han den där Van Dame var med. In hell tror jag den hette, den var ganska bra faktiskt. Sen efter den somnade vi ;P

Idag (Söndag) : Inte gjort något alls typ =/, läste lektion 2 ur ztoffes körbok, så kan jag lite på måndag när jag ska ha teorilek. 2 iafl =) Nu bara väntar jag på att ztoffe ska komma hem, men det dröjer väl iafl 2 timmar till =/
NamNam, så gott!, fick precis ett plommon av Andre.
Vad händer mer idag? Är så satans sugen på kebabrulle =/ =P
..........
När Ztoffe kom hem så åkte vi till vadstena o köpte kebab ;D Mumma.

Imorgon (Måndag) : Åka hem 6.50 för Ztoffe ska jobba. Får se om jag får jobba imorrn. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Kl 17.00 ska ja iafl på teorilektion. Sen kanske de bär åt Motala ?


Hittade lite bilder här på datorn..


image4
Jag i Varamon (Augusti07)


image5
Jag & Ztoffe <3


image6
 Jag gör nån jävla miin när ztoffe lyckas ta kort! =P


image7
Jag och min älskling <3

Älskar att hålla om dig baby... jag vill göra ditt liv värdefult... och bättre än nånsin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0