Ett tips!

Det här är ett riktigt kul spel.. Som jag och mina vänner kör i princip varje gång vi festar och nån gång annars, för att lätta upp stämningen :) Spelet går ut på att man ska förklara ett ord med andra ord för sin spelpartner, under tidspress.. Kan bli hur galet som helst :)

De resulterar oftast i att vi sitter och skriker orden högt över hela kvarteret när vi kommer på vilket ord de är ;) bara för man är så stressad! :)

Det är bra att va samspelt och förstå sig på sin medspelare ;) inte sant? ;) haha

Jag får tyvärr inte upp bilden på spelet nu, vet inte varför de krånglar?! Men spelet heter iafl "Med Andra Ord" :)
Spelet finns i 2 olika upplagor, först den första och sen "med nya ord".

När ja kommer till Ullared ska ja nog kolla efter de här spelet, för jag äger inget eget...

Har ni några tips på fler roliga spel? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0