Ajfåne Ägare!

Har inte skrivit på en vecka. Har väl inte hänt allt för mycket.
I måndags jobba jag 8-16. I tisdags va ja ledig, träffade Anna en stund på eftermiddagen.
Vi gick på stan och käkade på Hugos :) o fikat (caffe latten) tog vi på Gamla kondis :)
I Onsdags jobba ja 8-16. I torsdags åkte jag, Anna & Mikaela till Linköping :) Blev ingen shopping för mig, tur de igentligen. Blev bara Mat (buffén inne på ikano) och en latte på Mc Donalds :)

Idag
blev de att ställa kl på 04.50, för vid 5.30 behövde jag gå raskt till bussen som går 5.45 från motala till vadstena, för kl 6.30 började jag mitt pass :), Kan va lite träligt ibland, men då får man ju oftast sluta tidigt med :) På fikarasten kollade jag om jag hade fått nått sms om iphonen som ja beställt. O då hade jag fått ett sms, o så står de att leveransen med min telefon inte kommit :( Typiskt kände ja :(! Jag som väntat så! Faan. Aja.
Sen när jag skulle gå till bussen så hade jag fått ett sms om att min leverans hade kommit, yiiiihooo =D
Så jag åkte direkt till Telia.
O nu sitter jag här hemma o ska fixa lite med telefonen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0