Tisdagen den 4 Oktober

Jag som skulle gå upp tidigt idag. Så blev de icke. Brukar sätta kl på halv 7 om ja inte vet om ja har jobb, o så är ja lite vaken när ztoffe går. O idag va de så hiiiimla skönt o somna om. Vakna vid 10. Så får väl se hur de går o sova ikväll, när ja vet att ja ska upp o jobba tidigt, då är de ju lättare om man är trött när man måste sova :P

Mamma kom hit vid 12 på sin lunch, så vi åt lite. Sen gick vi ut på en liten snabb-promenad, de behövde verkligen jag, som typ suttit/legat inne i 6 dagar. Sen när mamma gick mot jobbet, gick jag bort till jysk. Efter de så gick ja faktiskt förbi NineToNine, tss. Kanske dumt, men behövde verkligen sola lite, så ja åtminstone får liiite självförtroende! :)
(känner sig inte sådär jättesnygg efter man varit sjuk, o är helt blek) hih.

Idag (kl 19 svensk tid) kommer Apple ha ett specialevenemang "Lets talk Iphone" för utvalda journalister. De pratas/skrivs om att det kan handla om: iPhone 5, iOS 5, lågprismodell av iPhone (iphone 4S). Förstår ni att ja är nyfiken?! :) Detta ska undersökas ikväll kan ja lova! :)

Nu ska ja kolla på avsnittet från igår av "Sjukhuset". Jag tycker de är bra :) Lite mer intressant för att det är inspelat på Universitetssjukhuset i Linköping :) I avsnitt 12 är en bekant till mig med, som föder barn^^ Dom visar bara lite snabbt.
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0