Gonatt..

Ja fick inte kolla på the voice :( ;) Ztoffe ville kolla på den nyaste transformers i bluray.. Jag satt med en stund och kollade sen hade jag andra grejer o göra som roade mig mer :)

Till kvällsmat åt vi tacos :) och vi kom underfund om att jag äter typ 90% grönsaker & 10% köttfärs i min tacos.. Medan de typ är precis tvärt om med Ztoffe! =D alltså jag tycker absolut att grönsakerna är de viktigaste! :)

Ztoffe har slocknat och jag ligger och kollar på "Little miss Sunshine" på 4an, rätt kul film :)

(från tv.nu)
Amerikansk dramakomedi från 2006. Sjuåriga Olive lever tillsammans med sin familj och drömmer om att vinna en skönhetstävling. Hennes familj vill inget hellre än att uppfylla Olives önskan men de har så fullt upp med sina egna problem och neuroser att de knappt klarar sig en dag utan att någon katastrof uppstår. Plötsligt får Olive en chans att ställa upp i miss Sunshine-tävlingen. Hon och hennes galna familj beger sig ut på en bilresa tvärs genom USA för att ta sig till tävlingen. Det blir en händelserik resa med både mot- och medgångar som för familjen närmare varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0