Häärliga lördag..

Åh härliga lördag! Ska verkligen försöka "Fånga Dagen" idag.. Vill inte att den ska ta slut :( sitter på bussen till Vadstena nu. Syrran kom hit med tåget igår från Stockholm, för hon skulle på nån fest med alla sina Vadstenatjejer nu ikväll. Så idag nu ska vi till mormor och käka lite mat, syrran, mamma, pappa o ja :) sen blir de att stressa massa för mig, för ska hem och greja och köpa piggelin till mina drinkar, o sen kommer Holmgren förhoppningsvis till mig en stund innan vi drar till Lindas utflyttningsfest där vi ska träffas typ 9 tjejer tror jag de blev? Kommer bli jättetrevligt!!! :) yiiiihoooo :) mår så bra av den här känslan av att vi kommer ha så kul ikväll! :) SNÄLLA daaag, gå inte så fort! Och låt kvällen gå riktigt sakta!
Ses troligtvis på Harrys ikväll gott folk!

Ha en riktigt jäkla bra lördag/helg nu alla ni..
❤ Pusss & Kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0