Hej då tomten..

Började städa här hemma och fick syn på adventsljusen. Känns som jag ta bort de nu? Ljusen kan vi ju elda upp, fast i nån annan ljushållare. Har varit dålig på att tända ljus här hemma den här vintern! Förra vintern va de ju mer, för då minns jag att det var så himla kallt. Men visst, ljusen är väl inte bara för värmen skull, de är himla mysigt att ha dom tända :)

Men nu förstår ni, tar ja bort min kära tomte och de andra få julgrejerna jag har, ja orkar inte mät :P och nu när jag har tid är de lika bra jag gör de. För nästa vecka börjar ja jobba. Så hej då min kära gosedjurstomte ❤ nu åker ni upp på vinden!
Men mina älskade stjärnor i fönstren får gärna va kvar ett tag till :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0