Men jäkla dator :(

Datorn har börjat krångla igen :( För typ 1-2 år sen krångla den också, och jag trodde jag hade fixat de, köpte ett sånt där laptop-stöd med fläkt i och damsög datorn ordentligt. Men, nu är de tillbaka igen..! Den blir överhettad jättefort! Nu hinner jag knappt sätta på den innan den dör direkt. Och jag har dammsugit den så gått ja kan, men inget hjälper just nu.. Den får väl vila ett tag då :( tur att jag har telefonen :)

När datorn la av så bestämde jag mig för att kolla på nån film som jag lagt på de externa minnet, o då hitta jag en jag inte hade sett, "Honey 2". Och de var en ganska bra dansfilm faktiskt :)
Nu ska ja plocka som vanligt här hemma.. Och lyssna på musik!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0