Veckans mitt..

Igår hade jag en jättebra dag på jobbet. Vi hade bara tio barn! Så vi gick iväg till Jakobs gärde och åkte pulka på förmiddagen :)

Men när jag kom hem vet jag inte vad som hände med min kropp, allt kändes bara piss! jag bröt ihop totalt. Lägenheten känns bara som en enda röra i mitt huvve och jag kände att jag inte hade nån kontroll. Och det blir verkligen inte bättre av att Ztoffe köpt ett stort surroundljud som var ett rent impulsköp i söndags. Faan att jag inte stoppa honom. Vi hade ju ett ljud som dög jättebra, som nästan lät bättre än dehär nya. Och alla kartonger står i hallen. SUCK!
Jag skiter i hela lägenheten snart.. För jag orkar inte.. Efter varenda intensiv jobbdag kommer jag hem och måste plocka iordning.
Jag vill ju ha de fint och ihop-plockat, hemtrevligt - mår jag bra! Och känner att jag kan slappna av.
Får hoppas Ztoffe får ordning på de han köpt, jag ska ge honom chansen att fixa iordning de själv. Får hoppas vi får ordning påt i helgen då..

Kände bara för att skriva av mig lite nu på rasten... Kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0