Hallåå!

Ja guu va dött det var här. Ville bara säga Hej och visa att ja lever.
Härligt att de nu börjar gå mot varmare tider. Känner att jag och min kropp får en liten positiv kick/ o mår liite bättre nu när solen tittar fram.. det är nog precis va jag behöver - Dvitamin.

Ja och det ska bli spännande och se va som händer i sommar/höst med mitt liv.. Har nu precis fått veta att vi många av oss 12 varslade blivit uppsagda. Så två månaders uppsägningstid på mig.. o sen? Mhm =/ Början på nått nytt?

Saknar mina vänner <3... vi måste ses snart! <3
Ni ger mig styrka i livet, även om vi inte ses så ofta.
 
Och så måste jag visa er den här. Gillar låten, den är ganska vanlig men har endå nått unikt
Det som fick mig att titta/lyssna på den här videon va att det är tre killar från min hemstad Vadstena <3 som är med i bandet "The Neverdies" och sångaren som är från Mjölby tycker jag har en speciell och bra röst.
 
 
Ha de så bra.. så hörs vi nog snart! :) Kraaaaaaaaam Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0