Liiiizaa, var äru? Va göru?

Joda ja lever. Skönt att ha börjat jobba (komma igång) igen efter jul-ledigheten.
Men har tyvärr? fått börja jobba på en annan förskola. Nämen det är helt okej :) men saknar ju min gamla "vanliga" avdelning som jag jobbade på hela förra hösten/vintern innan jul. Men ska va på dehär nya stället Januari ut som jag vet just nu. Efter de får ja se vad ja hamnar. Har iafl 50% fast i Vadstena Kommun, så de är ju bra :)

Mm.. och nu är ja ganska nyss hemkommen från sporthallen. Idagumman och jag va där och kolla på Damerna div4, VHF - MHK. Vadstena vann :) 16-30 tror ja de blev?
 

Jag vill bara skriva av mig lite om att:
Jag har inte glömt er alla vänner. Jag VET att jag är dålig på att höra av mig. Och jag mår jättedålig över de. Men ja gör så gott ja kan. Jag vill träffa er alla. Men efter alla dessa arbetsdar ja haft, så orkar ja inte typ? Ja vill oftast bara hem och göra allt dedär man måste göra och få undan för att må bra. Och efter en dag med full fart med ungar, trots och alla dess behov, Att ge dom uppmärksamhet. Det tar på en. och innan jul var det värst. Nu känns de liite bättre. Men jag bara vill att ni ska veta läget, och försöka förstå mig <3
 
Nytt år 2013 :) så nu har ja gjort två nya spotifylistor!
En som ni jättegärna få ta del av är min egna Liza - 2013 . <--
Och sen har ja också gjort en ny partylista som alla får va med och "subscribe:a" och gäääärna lägga in ny musik på, så blir ja jätteglad :) Partajjlista 2013! <--

Dags och gå o sova, jobb imorrn 9.30-18. Tack för mig! Kraaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0