Tionde September

I fredags var pappa och jag och hämta min bil, som fått ny fin framruta :)
Vi åt lunch och åkte till Media markt där ja köpte ny laddare till min mobil som har gått sönder för 2a gg!
Sen följde jag med Ztoffe och träna både fredag, lördag. Gjorde milen båda dagarna, både genom löpning och intervaller. Sen lite styrkeövningar med Ztoffe. Ska bli bättre på att exakt skriva ner vad jag har tränat.

Igår (måndag) blev de inget jobb för mig, och då bestämde jag mig för att INTE sitta hemma, Utan göra lite nytta. Först åkte ja upp till Fålehagen. Tänkte springa 3km spåret och sen 2km spåret men ja hitta faaan inte? Haha!  lite otydligt vart man skulle ta vägen. Så ja sprang lite huller om buller, Vilken labyrint ^^ men fick tillslut ihop mina 5 km. 
Sen när ja satte mig i bilen kände ja att jag hade mer att ge.. Så jag åkte vidare till Råssnäs och gjorde 5km till. Sen åkte ja hem med gott samvete! Följde med Ztoffe till gymmet, körde 3 km intervaller + mage. Så idag har ja ont i magen ;)

Idag har ja jobbat 9-15, o resten av dagen blir de nog att bara ta de lugnt..
Hejsålänge! Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0